Vill Ha Min Mobil Nu :( ♥

Heej! Vill så gjärna ha min mobil nu!! Alltså den jag ska få utav min stora syster. Jag kanske får den i morgon (om jag har tur) Så fort jag får den kommer jag ju så klart skriva det på bloggen! Tänkte att jag skulle lägga utt lite bilder på den som jag hittade på google men när jag får den så kommer jag ta bilder på den som jag lägger ut här på bloggen men här kommer dom jag hittade på google:

Så här ser den ut! :) Snygg ? ♥

Så här ser baksidan ut! Man kan ändra färg men jag tycker den är rätt fin eller vad tycker ni ? ♥

 

Inte så bra bilder jag vet men det kommer bättre när jag har fått den! ♥ Men nu vet jag inte rikyigt vad jag ska skriva om så Hej Då ♥

 

Kramizzz Sofia ♥

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0