Ute! ♥

Heej! Har nyss kommit in efter att ha varit ut och spelat fotboll med min lillasyster jag VANN!! Med 16-1 till mig!! Va hon blev ut körd!!!! Jaja i morgon är det skola :( Men vi ska ha bandy turnering typ hela dan så det kommer bli bra!! Men jag kommer nog inte blogg mer idag så Hej Då ♥

P.s Kommer nog säkert få min mobil i morgon!!! Det är bra!!! Men då har jag den hemma vi typ 16 eller något sånt vet inte riktigt men men det ska bli as grymt!!! ♥

P.s Jossa kommer greja med designen också!! Det är bra!!

Ajaj men nu är det Hej Då ♥ Och God Natt om jag inte bloggar mer i dag det gör jag nog inte men det vet man aldrig... Aja nu ska jag ta och sluta skriva! Hej Då ♥

Kramizzz Sofia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0