I Am Home! ♥

Heej! Nu har jag kommit hem från skolan! Skönt att va hemma! Vi hade ju innebandy turnering idag. Det vet väll rätt kul men första matchen spela vi mot 4:orna och då blev det 4-0 till dom men det var för att dom hade handikaps poäng... Sen körde vi mot 5:an och då vann vi med 5-3 tror jag det va... Och sen kom vi till Bronsmatch och då vann vi med typ 10-2 och då hade dom 2 poäng i handikap... Jaja det va de dan det... Idag kommer jag få min mobil!! :) Jippi!!! ♥ Men nu har jag inte så mycket mer att skriva om så Hej Då ♥


Ska bara kolla en grej :) :( :P :D :O ;) :S ;( :|  :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown:

Kramizzzz Sofia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0