Frulle! <3

Heej! Vacknade vi typ halv 8 :( Så är jädrigt tröt.... Men jag gick inte upp fören typ 9 låg och smsa lite med min kompis Hanna. Men sen skulle hon sova igen ;)... Men i allafall så sitter jag och lyssnar på youtube och äter lite frulle (frukost alltså) Sen idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Kanske ska vara med Filippa (min BFF) idag... Vet inte riktigt om det gick men i allafall så ska jag på dansavslutnig sen ikväll :) Kommer bli massa godis (dom slänger ut massa godis) Men sen ska jag väll inte göra så mycket mer. Men nu ska jag ta och sluta skriva och ska kolla efter bioar för jag och min kompis Jennifer och våra killar Hampus och Axel (om det går) Vi skulle ha set Tatenic (stav) PÅ bio men det gick inte :( För den går inte här vi bor :( Men nu ska jag ta och sluta skriva... Måste forsätta att äta frulle ;) Hej Då! Bloggar mer sen

Puss Sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0