Duschat! <3

Heej! Har precis kommit ur du duscen. Var väldigt skönt efter en JÄTTE regnig och blöt fotbolls träning! På träningen gjorde vi inte så mycket olika vi skörde en sak som heter tiangel (tror jag den heter)och så hade jag och min kompis jenny egen målvakts träning (det var jätte kul) sen spela vi match i slutet. Kul! Men vi behöver inte gå in mer på detaljer i den ;) Men ska nog ta och äta lite och så. Man blir ju hungrig av att träna och så :P Men kanske bloggar mer sen vet inte om jag hinner det får se när jag ska gå och lägga mig och så. Men det kommer inga bilder fören i morgon orkar inte lägga in några nu. Men jaja Hej Då och kanske God Natt XD

Puss Sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0